Tuesday, January 17, 2012

KERENAH ADIK-ADIK.....

hmmmmm.......
busy d0wh, xsempat nak ketuk-ketuk keyboard lapt0p untuk update blog ak nie...wink2...
semalam ak exam clinic...xpayah citer r sal tu..ak tawakkal kpd Allah je utk terima papepun keputusan bila feedback ari jumaat ni (20/1/2012, jam 2.30pm)...
sementara aku ngah wat persediaan tok exam clinic...so weekend aku &da geng da jnji ngan daddy & adik2 KLKP yg kami xg hub minggu ni sebab exam.....disebabkan kami tak dapat pegi hub...mlm jumaat pukul 10.50 malam (time tu aku ngah tidur)...nfon ak berbunyi....adik kol nak datang jumpa kami di K1....sebab taw kami stress ngah nak exam....special utk kami....
so 8 pagi (14/1/2012)..aku n my twin turun laa sebab adik2 da bising kami lambat....terharu d0whhh sb adik2 sanggup p0nteng praktis orkestra sebab nak dtg jumpa kami...haritu, ak ngan kwn ak yg len mkn2 n men badminton n volley ball sama2.....makan roti canai...smp kaki aku digigit sek0r semut yg kuram asam...sakit siot...smp harini pn ase ag.....pas zohor, tggal ak n my twin dgn adik2....yg xtahannye dyeorg siap suh makan ABC ngan dyeorg..sggup tggu kami....then g laa mkn ABC...pastu jalan2 smbil bercerita,main badminton....until 7 pm....tu pun law nk ikutkan krenah budak2 kecik tu...smp malam nak suh duk ngan dyeorg..yg xtahannya bila aku bersuara bila dyeorg ajak dinner sama2...aku cakap"korang ni...nak akak duk ngan korang sampai malam ke??tak boleh2....skjap smpai asar,skjap smp pukul 7,pastu entah sampai tak bagi balik"...pastu si Hanafi cakap" yela kak, t kan law ktaorg lepak sesuka hati tempat lain kan sape susah??....ugut d0whhh...hahaha..klakar laaa dyeorg...
hari ahad (15/1/2012)...pukul 2 lbh..nfon ak berbunga...no tak dikenali kol...
aku: hello....
****: akak, kami da depan gate tmpat akak ni...
aku: wei korang, kan da cakap jumpa khamis ni...degil laa korang ni..
****: kan akak cakap akak xpenah makan bakso, kami bawak bakso utk akak...ajak kak ijah skali
aku: korang...akak exam esok...akak nak study....korang balik laa....kak ijah xsolat ag, duk kat toilet...
****: kita study sama2 laa kak...kami da datang ni...da siap bawak bakso da ni..t kak ijah da siap..turun laa
aku: study ngan korang??akak bawak 1 buku, 1 helai pun tak terbaca.....
****: tak kami janji kami tak kacau....kami tggu kat gate...
aku: sape yang datang ni???bukan ke korang ade casting ke harini??
****: saya (madila), phaizal, hanafi n erna..k kak, bye....jumpa pasni....
adoiii....tu laa krenah adik2....tapi siyes beb ak terharu....dyeorg taw ak tak penah makan bakso...siap bawak tuk kami...so,ak pun turun laa dengan membawa buku2 aku n bawak rambutan n manggis.....so,ak n my twin turun laa...&makan bersama-sama ngan dyeorg...pas makan dyeorg main happy family punya game..aku?? of c0z ak study....
The day of my exam day....malam tu, phaizal post kt fb..."Gud luck t0 akak UKM especially , akak Aitul Ijah, Nurhidayah Mat Noor, Nurzila Bt Omar, Tsa Key Nhah, and akak sara f0r their final exam in audi0l0gy .. . gud luck again .. . I kn0w u all can d0 it .. . d0nt stress- stress .. . study smart .. . :).....
terharunye saya.....pastu malam tu jugak...adik aku msg aku...
pukul 10:24pm(1st msg) >Good luck untuk esok kak. Buat yang terbaik. Saya sentiasa support akak okey! Good luck my lovely sister.
10:40pm(dapat msg ag) frm hanafi >Ckp kat kak ijah jugak. Gud luck tuk exam. Semoga akak2 saya ni berjaya.
10:44 (after aku reply) >Ohh, kak rin pun ada. Ckp kat kak rin gud luck tok exam.
hari aku exam..adik aku msg
pukul 11 pagi: Gud luck kak!
pukul 2:02 pm: Assalamualaikum , good luck my sister.
A big thank kpd yg byk bagi supp0rt....papepun keputusannya..aku harap aku dapat terima....

No comments:

Post a Comment