Monday, March 12, 2012

Semalam 11/3/2012.....
pagi ak g tt, k0non2 nak join training v0lley....tp smpai je ddy ajak g makan...s0 p laa makan ngan daddy smpai adik2 hbs training... #alasan kami b4 g makan ialah nak kuar cari azmi,sb nanti dyeorg ikut...
lepas v0lley, ak n my twin bersiap laa nak g istana budaya...ddy ajak p tgk cuci da muzikal last k0pek...pe ag, masuk free..s0 kami xlepaskan pluang r..bila ag nak masuk IB....s0 tepat jam dua, ak l0m kuar ag g IB, jnji ngan zila kul 2..jnji ngan ddy 2.15 jumpe depan IB....s0 as usual jgk, adik aku pn msg laa mencari kakaknye..."assalamualaikum,akak katne?" ...ak pn bls "w'salam, baru nak kuar bilik g ib..nape??takot akak hilang ke??ok, skrg masih slamat..belum kena langgar dengan katak" then msg di balas"hahaha"..pastu ak da xbls da...after few minutes later, my br0 send me a msg "Pegi ib skunk. Kiteorang dah nak gerak dah."....aku pn jwb " yola2 adikku...kakakmu menurut perintah"....#itula hanafi...haha, mmg terserlah kerisauannya...i like...
dalam teater tu, perghh encem giler abg hans isaac aku..tinggi gler kt luar berbanding dlm tv..awie lak pendek je,kecik molek,putih...nabil as usual, kurus..afdlin blakon xbukak pn kopiah..vanida imran..so sweet..cm remaja...
ni laa gambar ak dgn twin aku before masuk hall untk tgk teater.
ni lak gambar aku dengan zila (one of my fwenz)
ni lak hall utk tgk teater tu...seat ak dekat G17
before teater bermula, sempat ag snap gmbar

No comments:

Post a Comment